جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
شیخ عبدالله دقاق

حوزه / شیخ دقاق گفت: مقاومت یک سازمان قدرتمند است حتی با شهادت سرداران و فرماندهان و بزرگ همچون سید حسن نصرالله خللی درآن بروز نخواهد کرد و این پیکره مستحکم مقاومت همچنان وجود دارد و ایستاده و به جلو پیش می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، شیخ عبدالله دقاق از علمای کشور بحرین،در گردهمایی مردمی مجاهدان در غربت در رواق امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در قرآن کریم از مردانی سخن می گوید که با خداوند براساس این کتاب عهد بستند، تا در جهاد با دشمنان خدا مبارزه کنند، اظهار داشت: مردان مجاهدی مانند رهبر بزرگ و پرچمدار مقاومت شهید سید حسن نصرالله ،که ثمره تلاش های آنها طوفان الاقصی را ایجاد کرد.

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر هم زدن نظم جهانی را یکی از ثمرات طوفان الاقصی بیان کرد و گفت: نظم جهانی که استکبار آمریکا و انگلیس خواستار آن بودند و می‌خواستند که اسرائیل آن را حفظ کند برای اینکه به دنیا و منطقه حکومت کند و نفوذ داشته باشد با این عملیات این هدف شکست خورد .

این عالم بحرینی باضافه کرد: یکی دیگر از ثمرات آن، مسئله اصلی جهان اسلام ، موضوع فلسطین فراموش شده بود با این عملیات امروز در دانشگاه های غربی به حمایت مردم فلسطین برخاستند.

وی تأکید کرد: از نتایج طوفان الاقصی این است که قضیه فلسطین و مسئله قدس شریف همچنان مسئله اول جهان اسلام است؛ از دیگر نتایج طوفان الاقصی توقف پروژه عادی سازی عربستان با رژیم صهیونیستی است در سال گذشته تصمیم بر این بود که در پایان مهر ماه با اقداماتی که ولیعهد سعودی انجام داد روابط عادی سازی شده سعودی با اسرائیلی‌ها بیان شود و بعد از آن دیگر کشورها نیز این روند عادی سازی ارتباطات با رژیم صهیونیستی را پیگیری کنند که موفق نشدند .

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی و حرکت مجاهدین در این مسیر پروژه عادی سازی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرد و به شکست انجامید، افزود: از دیگر نتایج طوفان نشان داد مقاومت یک سازمان قدرتمند است حتی با شهادت سرداران و فرماندهان و بزرگ همچون سید حسن نصرالله خللی در آن بروز نخواهد کرد و این پیکره مستحکم مقاومت همچنان وجود دارد و ایستاده و به جلو پیش می رود.

وی ادامه داد: با شهادت اسماعیل هنیه تصور کردند حرکت حماس متوقف خواهد شد اما جانشین او یحیی سنوار این پرچم را برداشت و همچنان این سازمان جهادی در میدان مبارزه است و دیگر سازمان‌های جهادی نیز در مقابله با رژیم صهیونیستی استوار و قائم به شخص نیستند بلکه قائم به مقاومت هستند.

این عالم بحرینی در پایان خاطر نشان کرد: امروز عالم به دو محور تقسیم می شود؛ محور خیر مقاومت و محور شر به فرماندهی آمریکا اسرائیل است لذا باور داریم حرکت و محور مقاومت زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha